Afegir al cistell   Comprar
 
Preu: 12,50 €
Col·lecció: Narrativa, núm. 37
ISBN: 978-84-16342-70-9
Nombre de Pàgines: 96
Mides: 15,5 x 23,3 cm
Enquadernació: rústica
Data primera edició: Novembre del 2025


Compartir aquesta pàgina a:

Ménage à trois

28+1 microtrilogies, 87 microrelats per xalar

Josepa Sopeña i Feu

Cada pàgina és un món. Cada relat, una porta oberta a l’imprevist. Qui diu que tres són multitud? Les microtrilogies de Ménage à trois et conviden a endinsar-te en històries impactants; petites espurnes de ficció que juguen amb l’enginy, l’emoció i la sorpresa. Trobaràs girs inesperats, tocs d’erotisme, música, misteris per desxifrar, personatges que et deixaran empremta i, sobretot, altes dosis d’humor. A tall de triangle narratiu, cada peça de l’engranatge t’encoratja a llegir entre línies, a somriure o a observar la realitat des d’una altra perspectiva.

Vols saber què pot passar mentre algú es menja la banya cruixent d’un croissant de xocolata? T’agradaria esbrinar quins secrets són confessables? Situa’t a la casella de sortida i... som-hi!, prepara’t per ser-ne còmplice... Descobreix com, de vegades, les històries més curtes són les que perduren en la memòria.

Josepa Sopeña i Feu

Josepa Sopeña i Feu (Almenar, 1969) és llicenciada en Filologia Anglesa. Actualment compagina la feina de professora d’anglès a l’Escola Oficial d’Idiomes amb l’escriptura, a temps parcial, i amb la lectura, a temps total. Ha rebut formació sobre narrativa i microrelats a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès, i des del 2016 és membre de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana. Interessada a explorar diferents gèneres i veus narratives, encara cada projecte d’escriptura com una aventura en l’acte creatiu i un procés d’aprenentatge continu. Després d’haver escrit diversos contes i relats, que han merescut diferents reconeixements, publica la seva primera novel·la, Demanam’ho així i et diré que sí, guardonada amb el 22è Premi de Literatura Eròtica La Vall d’Albaida 2016. El seu primer recull de relats, Neures de pa sucat amb oli, es publica l’any 2021.